Rån på Rema!?

Hemma igen efter en hård dag på jobbet, eller hård och hård.. men det är jobbigt att stå rakt upp och ner och göra allt på rutin i 7 timmar. En fråga, varför går tiden alltid så fort just under lunchen? Då man verkligen vill att det ska gå som segast. Sämst! 

Tänkte jag skulle uppdatera lite pinsamma och hemska detaljer. Jag råkade somna på jobbet både igår och idag.. börjar fundera på om det har någon dold kamera i något hörn, isf ligger jag nog illa till. Slumra till på jobbet är inte helt okej.. Men värsta av allt, jag råkade sätta igång rånarlarmet på Rema i lördags. Men vadå!? Dumma blonda svenska flicka rågade bara ta fel på ringklockan (om du behöver hjälp i kassan) och den röda stora knappen ovanför. De tyckte nog jag var dum i huvudet, men det är helt okej för mig, den bjuder jag på ; )

Fick även en fin lite julegave av Gunn från Manpower idag, en till dvs ; ) Även fått en precis likadan julegava av "Franknisse", en stor svart bag. Kommer nog till användning den dagen vi åker hem.

Nä nu ska jag ta mig en tripp ner på stan för att handla lite julklappar, sen blir det till att göra lite god middag och kanske se en film? Oh stackars Anna jobbar...

3 dagar kvar!

Puss och kram ses på stan!
Hannah

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA, vänta lite.. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA!! Det är nog bara du som lyckas med sånt Hannah ;)

2008-12-16 @ 19:39:34
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0