Satc!

Wow! Jag såg nyss två Sex and the City avsnitt på raken som jag aldrg sett innan!? Det är ovanligt vill jag säga! De som känner mig borde veta, Sex and the City freak som jag är. Satc har för övrigt legat på hyllan enda sedan jag lämnade Sverige.. men under jul blir det andra bullar! Visst syster Frida? ; )

Nä nu håller jag på att göra mat åt Anna och ska snart hoppa in i duschen. Där efter blir det till att börja packa lite smått och kolla ännu mer Satc! ;D Ska nog gå och lägga mig tidigt också?

Och Frida - inte coolt! Kan nog hända vem som helst, kanske, eller jaa nån iaf! Sådeså! Någon måste ju stå för skvallret i fikarummet, och nu råkade det bli jag.


Hadet!
Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0