Suck!

Hej hej Dagbok!

Nu har jag ätit mig själv till magvärk. Körde på en klassiker rakt igenom idag, till middag bacon, potatis och vita bönor och till efterrätt stekta äpplen i kanel och socker. M-MM! Och just det, julmust! Ingen jul utan must!

Har varit ner på skatteverket och fixat skattekort för 2009 idag, så nu är det gjort. Tog även en sväng förbi Manpower och Effect för att styra upp missförståndet med skattekorten. Effect Anita har nu sjabbat för hela min lön denna månad, tack tack. Nä just nu vill jag bara hem! Hade jag kommit på det innan 17.00 hade jag varit i Östersund nu! Men ses på fredag!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bädda ner mig i sängen, ursäkta menar luftmadrassen, till Satc och inte resa mig upp förrän imorgonbitt! Banne mig!

Haha cred till den blonda julkalendern, blondinbella!  "Liiite pinsamt är det." 


Två dagar kvar!  Kyss och smek!
Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0