Trondheim - Härnösand

Nu är det bokat och klart, imorgon klockan 8.20 bär det av hemmåt. Pallar inte längre, varken min kropp eller jag mår särsklit bra. Vill bara hem till mamma, äta god mat och för första gången på två månder sova normalt och bra. Känns fel att sjukanmäla mig, men det är det enda rätta känns det som just nu..

Men till helgen ses vi Härnösand, då jävlar! Home sweet home, trodde aldrig jag skulle sakna dig såååå! Nä packa in i det sista nu och sen sova! Stackars Anna ska upp om knappt fem timmar.. Men tack för att du förstår love!

Mamma imorn ses vi! Längtar! Och sen ska jag ta mig en tripp upp till farsgubben, måste kolla in nya badrummet och bastun ; ) Saknar er sååå!

Nä, god natt! Puss och kram och ses på stan, ja för nu jävlar gör vi det!
PUSSSSSSS! Hannah


Kommentarer
Postat av: Frida

Aaah, måste vara helt grymt ljuvligt att äntligen vara hemma Hannah! Jag är riktigt avis på dig men imorgon kommer jag med ;)

2008-12-18 @ 20:35:20
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0