Två unika dejter


Nu har vårt internet äntligen börjat fungera! Hurra!
Det har legat nere sedan i onsdags, oj vilken katastrof! Men nu är vi back on track på bloggen igen!

Vet inte vart jag ska börja riktigt. Men vi kan väl ta onsdagen till att börja med! Jobbade hela dagen, sedan var jag & hannah på dejt och fikade med hanna, ida och eva! Var på choco boco, mycket trevligt hade vi det!

Sedan torsdag var det jobb & jobb. Och så ringde dom från Kelly och undrade om jag kunde jobba till veckan, så jag gjorde några omplaceringar i mitt arbetsschema så nu arbetar jag dubbelt till veckan. Börjar på mitt vanliga arbete, städar nu alltså mellan 06.00-14.00 och går på nästa arbete 15.00-23-00! Ska vara på Ringnes bryggeri och hålla koll på att maskinerna gör rätt när de packar ihop 4-pack brus! Det ska tydligen vara ett lätt jobb, och med 142 kr / timmen så klagar jag inte. Det är ju bara i fyra dagar så det ska jag klara att jobba 16 timmar per dag! Bara att bita ihop, har ju ändå fredagen att se fram emot, för då åker jag HEM!! Ska bli så mysigt!

På torsdag kväll hade jag inbokat ännu en dejt, med Mads. Vi träffades halv nio och åt tapas, grymt gott med soltorkade tomater, grillade potatisar, olika sorters ost, lammkött och grillade grönsaker m.m! Riktigt mysigt hade vi det, han är verkligen en toppen kille! Jag tror jag är kär!!
Efter tapasen drog vi till ett ställe som heter mormors, där vi tog oss en öl! Sedan när klockan närmade sig kvart i tolv var det dags att dra hem och sova, upp tidigt! Vart både godnatt puss & kram, den ni! ;)

Fredagen började inte så bra för min del, när jag kom till jobbet så mådde jag sämst, fick någon slng av magsjuka eller något, så det vart inget jobb för min del igår, varken på dagen eller på kvällens servering. Men nu mår jag bättre som tur är! Så vi ska ikväll över til hanna & gänget! Ska bli riktigt kul! 

Nu ska jag äta lite mat, måste få i mig lite eftersom jag förlorade allt igår. 
                                                                                                                                
          


PUSS & kos, Anna
 

Kommentarer
Postat av: emma

heej gull! kul att det går bra med jobb!:) Mormors är as bra, riktigt mysigt ställe;)Vad härligt att du kommer hem på fredag:D:D kommer hannah då också? eller åker hon senare? Då får vi ta och planera nyår:) Och utgången på juldan!:D ses snart! love!

2008-12-13 @ 16:44:45
Postat av: Hannah

Kärleken är inte så värst besvarad va? ; )

2008-12-13 @ 18:01:36
Postat av: Frida

Hoppas ni får grymt kul ikväll tjejer! Längtar tills ni kommer hem (och jag med för den delen) så vi kan gangstra :p

2008-12-13 @ 19:59:32
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0