Hemma bäst!

Borta bra men hemma bäst!

Har varit hemma nu i exakt fyra timmar och 19 minuter, och det är underbart! Helt ärligt, har jag verkligen varit i Trondheim i två månader!? Mamma har i alla fall hunnit med en hel del under min tid i grannlandet. Nytt hallgolv, ny matgrupp, ut med badkaret, grejat lite små ditaljer i köket och lite överallt. Superfint! Och satt upp lampa på mitt rum till och med, och städat! Den du!

Nä men nu kom Crroooooo! Så nu ska jag bara byta byxor och greja, hon ska kolla facebook (tönten har inget internet)


Hmm, lite uppdatering några timmar senare.. det sket sig tydligen med uppdateringen xD Vi drog oss i alla fall vidare mot Linn och här har vi suttit nu i ungefär två timmar, käkat kladdkaka och snackat lite. Mys! Har för övrigt varit hemma nu i 6h och 35min ; )

Hadet!
Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0