rik snygging till fotbollsproffs

Har bara en sak att säga! VAD HÄNDER PÅ NYÅR! Och banne mig den som drar till Åre, speciellt du fröken Wikström, du ska vara med mig! Punkt!

För övrigt; ny arbetsvecka och det känns tungt! Känns som jag inte ens haft någon helg, det suger! Lördagens sportgala var lite utav en besvikelse, och nej mamma jag träffade ingen rik snygging till fotbollsproffs. Men däremot en massa 40+ med fet plånbok, men de får vänta några år. Börjar förresten fundera på om det är en myt att alla norrmän är så snygga.. menar, jag har då inte sett en ända som fått mig ramla av stolen. Träffade även två tjejer på idrottsgalan som sa att det var precis tvärtom, det är i Sverige snyggingarna finns. Men men, insidan som räknas. Vilket påminner mig om att vi faktiskt såg på Skönheten och Odjuret idag, mys! Även sett Babe, pig in the big city och ätit chips och popcorn här på kvällskvisten. Vi, eller jag rättare sagt är alldeles för död för att orka se mer seriösa filmer än barnfilmer nu för tiden xD Heroes har legat på hyllan nu en hel vecka!! Det är allvarligt! Får bli andra bullar i veckan! ..mina bullar är förresten slut nu mamma : /

Idag gjorde jag även min första sjukanmälan, illa illa. Vaknade med världens huvudvärk, vilket har hållit i sig sedan i torsdags nu. I fredags hade jag även feberfrossa. Vaknade dyngsur och frusen på natten, och i nästa sekund svettades jag. Men nu börjar det kännas bättre. Imorgon blir det till att slita på arkivet igen!

Nä nu ska vi sova här i stugan. Anna har redan lagt sig och släckt lampan, jag själv ska precis traska iväg in på toaletten för att ta ut linserna och sen bädda ner mig på min så otroligt sköna luftmadrass. Vilket vi för övrigt ska köpa nya imorgon på Jysk. Ska även ta en tripp ut på Annas jobb för färgens skull (de har solarium) och sen en fika på Choco Boco.

Men tjingeling och god natt!
PUSS, Hannah

Ps. blev lite mer än en sak. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0