Ses den 4e!

Jag glömde min tandborste i Trondheim!? Nu ligger han där helt ensam stackarn.. Nä dagens prioritet - köpa ny tandborste! Känns som den behövs just nu efter alla sju sorters kaker och kladdkaka igår.

Har för övrigt sovit en hel natt i min egen säng! Underbart. Sen vad som hände med mina planer att lägga sig tidigt och kliva upp normalt det är en bra fråga. Dessutom vaknade jag inatt av enorma magsmärtor, trodde seriöst jag skulle spy. Det var bara raka vägen ner till toan som gällde.. men som tur var slapp jag det sistnämna! Har i alla fall hunnit avnjuta en riktigt frukost, dvs vaniljyoghurt och müsli! Just nu försöker jag få tag på Carro, vilket inte är det lättaste alla gånger. Sen ska vi dra ner på spegeln där i alla fall jag ska tu all min frustation på trampmaskinen! Var ett tag sen nu.. Så är det i alla fall tänkt, får väl se om frun vill svara först xD

Idag börjar mitt jullov och eftersom det här är min och Annas trondheimsblogg funderar i alla fall jag på att ta jullov även från bloggen under min vistelse i Härnösand. Ska försöka lägga både dator och tv på hyllan (!?) för ett tag. Film är okej. Annars funderar jag på att plocka fram dammiga Stieg Larsson dagarna före jul och bara gosa ner mig. Måste göra lite tid och rum för "julklappsboken", undra vad det blir för bok i år måtro? Hmm.. Men mest ska jag ändå umgås med min familj och mina vänner! Ska snart träna med Carro, ta en tripp upp till pappa senare idag, utgång på lördag, klä granen med farsgubben, spela skippo med mamma, syster x2 kommer hem på tisdag, hälsa på morfar, fika, prominera och självklart tagga för juldagen och nyår. Känns som det kommer bli ett bra jullov! Jag känner mig som ett barn igen som räknar ner dagarna till jul från midsommar, vaknar klockan 6.00 på julaftonsmorgonen för att leta efter julklapparna och tjatar hela dagen efter jultomten. Bortsett från att morgongåvorna är utbytt mot julmat och jultomten är i sjävla verket hela min tjocka släkt. Det fina med julen är helt klart familjen. Och ALL MAT! haha. För att inte riskera att bli all för sentimental, snyft snyft ; )

   
Julen 2007 - tjejerna i familjen

Nä nu måste jag ringa telia ang min telefonräkning (på 3000!?), byta om och sen springa ner mot Carro! Och sug min purro, varken mamma eller pappa är hemma ikväll, vilket innebär INGEN UPPASSINIG MED GODMIDDAG! Tur att man har lite skills i köket i alla fall..

Tagga för imorn för då ses vi!! PUSS!
Hannah


Ps. Det är Håkan och jag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0