Ensamt kakmonster!


Hej kära ni!

Kom just hem från jobbet, sjukt lugnt dag men nästan inget att göra, lite långtråkigt men ändå skönt!  Hannah jobbar över ikväll, så det till att äta ensam idag. Svängde förbi och köpte lite räkor till middag. Och mjölk & kakor till efterrätt kanske!? Har även hittat de godaste kakorna ever på bunnpris, såna här små chocolate chip cookies! ENDAST 9.90 (för två-pack)! Sjukt goda kakor, man blir beroende!! Farligt!

Och snart är det helg, igen! Dagarna går så sjukt fort fast man bara jobbar, äter och sover. Händer inte mycket annat! Eller ja, film & serier med såklart! Men till helgen då kommer i alla fall Hannahs mamma & Pekka upp på lördag morgon. Och mamsi har skickat med massa saker med dom upp så det ser jag verkligen fram emot! Och det är ju nämligen någon som fyller år på söndag, så det ska bli gött med lite gotta!
Pratade med min familj igår, saknar dom verkligen! Och min lillebror, på 15 år sa igår att han saknade mig! Har han aldrig erkännt att han saknar mig förut! Han är då För gullig! Blev så glad!

Tror jag att jag ska ta igen lite Gossip girl & One tree hill, nu när Hannah är på jobbet! + en kopp te! Passa på och kanske se någon film som hon inte velat se med! Och idag ska jag INTE misslyckas med midagen! Men hur ska man kunna misslyckas med räkor? Vi får la se!

PUSS, Anna
 

Kommentarer
Postat av: cause célèbre

Mycket överreklamerad blogg, kontext över en icke händelserik dag behöves ej exponeras.

Vill veta hur du tänker när du länkar till detta inlägg, inget informativ syfte kan urskiljas.

Anser du att din vardag är av allmänt intresse? Narcissistsymptom om du svarar ja på den retoriska frågan ovanför.







2008-11-26 @ 17:15:32
Postat av: Frida

Åh, förstår precis vilka kakor du menar! De brukade jag lyxa till med ibland! De är ju för gudomliga ^^

2008-11-26 @ 17:27:18
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om bloggen nu är så överreklamerad, skaffa dig en egen blogg där du kan skriva om din så intressanta liv med dina fina välvalda ord : ) Lycka til!

2008-11-27 @ 16:44:37
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0