Ny vecka, nya framtidsutsikter!


Måndagen är här och åter till ännu en arbetsvecka! Hannah började idag på sitt nya jobb och det verkar ha gått bra! Själv hade jag glömt nyckeln när jag kom till jobbet imorse, men som tur var så kom John-Peder lika sent som jag, annars hade jag fått stå ute i minusgraderna i väntan på att någon annan kommit! Och så fick jag en skiva som han bränt åt mig, (med norsk musik såklart)! Han tyckte jag skulle lära mig att det finns ganska bra norsk musik med, men jag vet inte om jag håller med till fullo. Men tanken vad god, mycket snällt av honom!

Helgen har väl inte varit den mest händelserika. Fredagkväll var det nog mest Heroes, och någon film. Sedan lördagen jobbade Hannah på REMA mellan 13-17. Och jag på Lian, som buffévakt mellan 17-00. Buffévakt innebar att jag skulle hålla koll på buffén så att ingen tog slut och fylla på med mat hela tiden! Hoppade även in att servera dryck och plockade glas och så. Var en mycket rolig kväll efterssom Mads vad där och jobbade med. Älskar honom! Så frispråkig och öppen så det är inte sant! Världens sötaste, synd att han är gay, vilket jag fick bekräftat när han sa: Åhh det finns så många snygga män här ikväll! Haha, vilket jag svarade på med att: Du får fan lämna någon åt mig med! Och han är verkligen sjukt lik daniel, och det berättade jag för honom, han sa: då gillar vi daniel! Sen är det en annan kille som också jobbar på både Lade & Lian, mycket trevlig kille! Kommer inte ihåg vad han heter, men så snäll & gosig!
Spanade även in en riktig heting där på julbordet, som för övrigt spanade tillbaka & log. Men jag kunde inte göra så mycket åt saken med tanke på att jag jobbade! Men vem vet, kanske springer på honom någonstans?


Nu blir det lite mat, hörs!
Ta hand om er. PUSS, Anna

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Du skulle spillt lite mat på han Anna :D

2008-11-26 @ 14:52:39
URL: http://pojkenmedtigern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0