Slöa dagar.

Nu sitter jag här i sängen med datorn i knäet. Vi har just tittat på ännu en film, Harry Potter och de vises sten. Vi har kommit på att vi ska ha Harry Potter marathon nu så vi har några till att se framemot! De var iallafall dagens andra film, tidigare var det Jalla Jalla.

Nu säger Hannah att det är sovtime för henne, hon som skulle ut och springa och allt. Men men.

Annars idag har vi varit en tripp på stan, Hannah var och fixade ett norskt konto på nordea, sen var vi på Kelly och pratade lite, lämnade tidrapport för dom jobbade dagarna och så. Sprang även på en härnösandstjej på banken, Emma Stavås. Roligt att den här staden också är liten att man inte kan undgå att träffa folk man känner!
Sedan ringde de imorse och berättade att jag ska jobba imorgon! Ska servera på ett ställe som heter Lade Gård mellan kl 18 - 23.00. Ska bli roligt, bara jag hittar dit så!

Nej nu ska jag vara tyst och låta fröken Berg få sin beautysleep.


PUSS, Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0