Tårtkalas och födelsedagsmys


Kom just hem från mina kära grannar på gatan här ovanför! Och sötaste Elin hade gjort tårta till mig, tack gullet! SÅ gott! Så där har jag tillbringat några timmar på att fika, pratat och sett Vänner, mysigt!

Dagen har varit riktigt fin, började med en god frukost i min ensamhet medans hannah var ute med sin mamma & pekka på en liten utflykt! Sedan städade jag upp lite, diskade & satt på en tvätt så nu har man lite rena kläder inför den kommande arbetsveckan! Sen när gänget kom hem blev det lite födelsedagsfika med sex sorters kakor/bullar! Nybakta lussebullar, bullar, kolakakor, rullrån, choklad cookies och mariekex! + julmust till det såklart såhär på första advent!
     hannah tänder första ljuset     Gofika på födelsedagen!

När klockan vart sex halkade vi ner oss till Nidaros domkyrka för att gå på Ljusmässa, riktigt fint med körsång och allt! Sjukt stor och fin kyrka, måste upplevas om man någon gång är på besök i Trondheim!
Men nu är det snart godnatt, ska upp 05:45! Så jag ska ta och läsa lite i min tidning och börja på en bok som omväxling till alla serier ; ) Godnatt och tack så hjärtligt för all uppvaktning allihopa!


PUSS & massa kärlek, Anna
 

Kommentarer
Postat av: m

Grattis:)

2008-12-01 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0