Sleten!

Sleten, ont i fötterna och jäkligt risen skulle kunna sammanfatta mitt sinnestillstrånd för tillfället. Kanske lätt hänt efter åtta timmars städandes och rännades på ett (till kännes enormt) hotell. Och för övrigt mitt förtsa åtta timmars pass någonsin! Stolt över mig själv som överlevde. 

De åtta timmarna gick i alla fall jäkligt fort. Städade ihop med en annan svensk tjej, Martina. Tack gode gud för det! Äntligen förstod jag allt, inga "va" "nu förstod jag inte" osv.. + att hon var tjugo och jäkligt trevlig. Och hotellfrukosten satt jäkligt fint den med! All frukt, melon, apelsiner, blodapelsiner, bananer osv, och sen alla grönsaker, yoghurtsorter och alla sorters skinka och salami var rena rama lyxen! M-MM! Där behövdes inte min hemmalagade matlåda inte.. Haha låter som jag aldrig sett mat i hela mitt liv, välkommen till Trondheim.

Ikväll ska vi i alla fall dra upp till grannarna på gatan ovanför för första utgången här i Trondheim. Och ikväll ska jag fan bli dyng, förlåt mamma. Nu väntar köket och duschen!


Hade!
Hannah


Kommentarer
Postat av: Jacke

Haha, jag gillar sista meningen... Lycka till flickor :)

2008-11-03 @ 01:23:01
URL: http://gossipboys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0