Härnta ljuva härnta!

Regn, inget jobb, inget boende, igen sömn och pasta, nudlar eller soppa till frukost, lunch och middag! Är redan less på Trondheim, efter knappt en vecka!? Aja, så fort vi lyckas få boende och jobb blir det väl bättre. Men för tillfället vill jag bara hem, ta ett långt bad, bli uppassad med god mat och sova i min egen säng! Men opassande nog är mamma inte ens hemma då jag kommer hem.. dvs inget uppassande med god mat och troligen ett tomt kylskåp som väntar! Men jag är inte bitter, inte det minsta! Har ju alltid pappa ; )  

Men framtiden ser lite oklar ut för tillfället, säkert är i alla fall att vi åker hem imorgon och troligen stannar minst veckan ut. Utan varken boende eller jobb är det svårt att få det gå runt, lite som a och o. Men har i alla fall två boenden att "välja" på för tillfället, så som det verkar. Men, ena är skit fin, nyrenoverad, med stor kyl och frys, enda nackdelen är att den ligger 20 min med bussen från stan. Sen är det en till som ligger mitt i stan (bakkegate) på 12 kvm (!?) men den har dock ingen frys. Kan vara bra att ha för att ladda upp med mat från kära Sverige! Svårt..

Imorn blir det iaf upp 06.30 för att ta bussen 08.10 för att slutligen landa i Härnösand vid 15.00. M-MM! Ses imorn Härnta! Nu blir det despret, film, packa och slutligen sova!

PUSS!
Hannah

Kommentarer
Postat av: Frida

hrm.. 12 kvadratmeter kanske är lite lite? Om det verkligen var så litet? Det är ju för tusan fem kvadratmeter mindre än mitt lilla rum! men jaa, att bo 20 min från stan är inte heller nån höjdare.. keep looking! :)

2008-10-11 @ 10:08:15
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0