damm & O.C

Här åker man tillbaka till trondheim för att arbeta. Men när jag skulle ta bussen i måndagsmorse, gick det ingen. Less? Nej inte jag inte.. det är min vanliga tur helt enkelt! Det är vinterferie här i vår kära stad, och självklart är ju bussen jag tar på mornarna en skolbuss. Det är väl klart att jag skullle ha listat ut det själv att den inte går? Så jag kommer helt enkelt inte till jobbet den här veckan.
Men bra som man är så fixar man ju saker på egen hand! Ringde Thomas, utan svar ofc, men sms:ade sedan och berättade min situation, och undrade om jag inte kunde få vara med Hannah i arkivet den här veckan, prata med Gunn skrev jag, som är Hannahs "handledare" genom det jobbet på manpower. Och det fick jag! BRA! (Hannahs & min gemensamma plan!) Så nu softar vi tillsammans på arkivet i dammet, plöjer igenom ett 5tal O.C avsnitt per dag, ser en film därimellan,nice! Much better än att städa med surtanterna på en tom skola.. plus att det är bättre betalt och så får jag ju sällskap av fröken Berg! : )

Och snart får man åka hem, igen! Vilket rännande fram och tillbaka, ja, jag håller med! Men det ska bli roligt! Mammsi fyller ju år så massa släkt och sånt kommer
+ god mat! Vad finns där att klaga på? Och snäll som mor & far är betalar dom mitt tåg hem - hit!


Just, lagt upp bilder från håkan på bilddagboken
Hörs & ses! PUSS, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0