du!

nu sitter jag ensam här hemma och har just läst hela Jessikas blogg, och jag känner att jag verkligen saknar dig, rejält. Och du vet att om jag kunde komma till dig så skulle jag göra det, på stört! Men i april babe, då kommer jag! Bered dig på att inte kunna andas då vi ses!.Du kommer nämligen inte kunna det, för jag ska krama dig så hårt jag bara kan och aldrig släppa dig!
Gud vad massa roligt vi har haft för oss, och allt tack vare hemsön. Vem kunde ana att det var "the place to be"? Kommer du ihåg första gången jag släpade med dig på fotboll? Och när vi var på paradisbadet då stinas "olycka" hände? Och då vi såg Ice Age 2 och skrattade genom hela filmen så vi nästan grät?

Du är bäst, glöm aldrig det! LOVE


4 dagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0