lördag = myskväll

Efter att ha sovit ut, (så skönt!) och ätit en god frukost så har jag just kommit hem från stan där jag ännu en gång gjort av med lite pengar. Köpte en svart/rosa necesär och lite underkläder, var bara tvungen!
Min bror ringde mig just innan jag skulle ner på stan, han berättade om sin två veckorsresa i Venezuela, lät som om han hade haft det hur skönt som helst! Inte ett dugg avundsjuk, nejdå.. nästan så jag inte vil träffa honom när vi ses hemma då mamma fyller år, jag kommer känna mig som ett spöke bredvid honom. Men det var ju skönt att han haft det bra!

Ikväll ska jag upp till gatan ovanför, vi ska göra lite middag och mysa lite. Blir toppen det nu när jag är ensam och allt!
Nu till duschen, puss hej ses! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0