næsta stop, hærnøsand

Ænnu en gång ær det jag som ær kvar sist av hannah och mig, men snart drar jag med.
Det ska bli så skønt att komma hem! Och kul! Håkan på torsdag, kan det bli bættre? Peppar som tusan!!

Idag var jag duktig och klev upp i tid, var mycket lættare nu nær jag inte behøvde vara tyst då frøken berg vanligtvis snarkar vidare då jag klivit upp! ;) Så idag hade jag hela 30 minuter på mig innan jag travade ivæg till bussen, i snøstorm!! Usch, det har sækert kommit minst 3-4 decimeter pudersnø sedan lørdagkvæll.. jag gillar inte vintern.

Det tråkigt ær att det fortfarande ær snøstorm ute, så jag ser verkligen fram emot den långa ensamma vægen med mina fyra væskor, ner till tågstastionen.. huvva!


Hørs om en vecka, ca! PUSS, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0