snöstorm, usch!

Mamma fyller 50 idag, grattis! Sitter ute på hemsön i snöstorm!
Finväder kallas det (!)
Längesedan det skrevs här, jag antar att hannah ha totalt gett upp vår gemensamma blogg, så jag kallar den här min för tillfället ; )

Har nu varit hemma sedan i lördags, då det först var att träffa min jessika! lovely! Sen bar det av mot birsta och gjorde av med pengar.. sen hem och det vart såklart utgång, roligt! lite för roligt kanske, men sånt som händer! förfesten var faktiskt jätte kul, tack för att jag fick komma jocke!
Annars under veckan som gått har det setts på film, fikat, ätit lunch, sett 90210, sällskapat med kladdkaka, druckit vin, åkt snowracer, sträckt nacken och ljumsken , fått blåmärken och sånt, det som hör barndomen till!
Nu ska jag stryka & fixa lite!

Tugg & svälj, ha en fin helg! PUSS, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0