åre, -22 grader, love it!

måndag igen!
tillbaka i trondheim efter en mys-mysig helg i åre! riktigt lyckade helg må jag säga! synd att den är över och man måste återgå till verkligheten igen, dvs, jobbet!

på tordagskväll då vi egentligen skulle åkt tåg, kom vi fram lite senare än planerat, med buss, för övrigt gratis resa, ingen chaufför som skulle kolla några biljetter icke, så tack för den! :D
blev hämtade av elin som tog oss till den superfina stugan, (kommer bilder)! vi packade upp lite och slängde in oss i bastun och sen vart det bara film innan hannah och jag däckade i varsin säng! elin joinade min dubbel!
på fredagen tog jag och hannah en promenad i det vackra, men ack så kalla vädret, ca -15, ner till bussen som tog oss till byn. vi lunchade/fikade och tog en sväng på stan! knäppte massa fina bilder med! ;)
när vi sedan kommit hem så anlände carro, mackan och matte! vi åkte och köpte mat och slänge ihop en snabbmiddag, sallad med feta och rödlök + grillad kyckling, gött! därefter anlände johanna & matte, mycket trevligt! vi hade lite brådis eftersom vi skulle till buustamon och bada tunna, därav snabbmiddagen. det var i alla fall sjukt mysigt, och varmt! tror det var 44 grader när vi klev i!! efter det var det hem och få i oss lite alkohol innan vi drog oss ner på bygget, kul!
lördagen var upplagt för backen, (dock inte för mig)! men de andra tappra själarna, inkl carro åkte, och stackarn som ramlade och gjorde någon obestämt med tummen, den vart i alla fall blå och tjock! illa!
själv hängde jag med elin i hennes lift, och tog även en tripp på duved fjället och satt och myste i 4 plusgrader och sol, det ni! skönast ever! sen vart det lunch med elin och afterski, tokbra band, Pinkhink, haha, jätte duktiga & bra! mötte sedan upp de andra för nästa afterski, och därefter hem och slappa innan vi orkade oss ner till tege för att äta middag! var väl lördagen i stora drag, vart lite trötta där på lördagskvällen.
söndagen var upp halv nio, packa ihop och städa innan de andra skulle till backen! jag och carro tog oss till duved för att träffa elin och sitta på fjället i solen och mysa, älskar plusgrader och sol! va hade så mysigt jag och carrobabe!

  
  
  
                 
     
  
  
   
  
  
   
  
var väl helgen i stora drag! sjukt skönt att göra något annat för en gångskull, itället för att häcka på våra 12 kvm. Tack samtliga som gjorde helgen super!

PUSS, A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0