vilket mygel!

Imorgon är det fredag, ännu en vecka som snart är över, och jag kan inte vara gladare över att det snart är helg!

Sjukt trött idag och igårmorse. Var och serverade i förrgår, alltså tisdagkväll. Gick mycket bra! Träffade de vanliga sm jag brukar servera med, och endel nya! Kära Mads var där, han berättade hur bra Oasis konserten hade varit, en aning avundsjuk där, hade gärna gått jag med! Träffade även en ny trevlig tjej från Sverige, Östersund, Pauline hette hon!
Evenemanget var ett gäng kulturtyper på ca 200 pers som skulle inviga det nya kulturåret, snobbigt värre! Det bjöds i alla fall på sjukt god mat & dessert! Kött, en bit paj, grönsaker och potatisgratäng till varmrätt och panacotta med bär till efterrätt! Älskar att servera när det är mat inblandat, vilket det alltid är!

Och nu, till myglet.. tant sur som jobbar på mitt jobb och hennes partner in crime fuskar tydligen lite när dom ska städa! Arnljott som jag jobbar med skickade nämligen ett sms till dom och påminde de att dom skulle städa smian, för vi gick igenom där när vi var färdiga. Och till svar fick han att dom redan hade varit och städat där! HA! Vilket bullshit.. det såg fördjävligt ut där, sjukt smutsigt överallt! Mygel!!


5 dagar to go! PUSS, A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0