En vän med en bil!

Gokväll!

Veckan bara flyger förbi, så skönt! Imorgon är det torsdag, då är det alltså bara en dag kvar till helgen då! Och fredagen som är den slappaste ever på mitt jobb! Så sweet! :D
Fyndade en pyjamas på stan idag, shorts och ett linne för 50 spänn! Dock Hello Kitty, men vad tusan gör det! Sött med färgglada prickar på ju! Sen är det omöjligt att inte gå in på stan nu förtiden, massa rea överallt så man blir tokigt! Sen har jag hittat ett par skor jag måste ha! Men jag ser det som en investering inför våren, så kan man väl se det va?


Nu ska vi se film och sen sova, en tidig kväll hade vi tänkt för en gångs skull! ;) Blir en gammal klassiker, Festival!

Gonatt & PUSS, Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0