ljuspunkter att se fram emot!

Hej!
Snaret ær det inte långt kvar till man får åka hem en svæng.. eller blir rættare sagt två svængar! Den 10.e februari bær det av mot hærnøsand och det hænder mycket man ska gøra, voj voj, vet inte hur det ska hinnas med!

Uno: Såklart, Håkan Hellstrøm den 12/2, ska bli så bæst! Har længtat sedan i september då vi bokade!
Dos: Min kæra væn Sara fyller 20 år!! Och det ska vi fira, på ett eller annat sætt vill jag lova! :D
Sen hade jag æven tænkt att hinna med att æta lunch och fika med några kæra vænner. Och så tænkte jag åka ner tidigare innan Håkan før att træffa Sofia som jag inte har træffat på evigheter, sjukt, vore ett ypperligt tillfælle!
Måste æven passa på att træffa familjen, lillebror jag saknar dig.

Det leder till næsta tillfælle jag åker hemøver, den 26.e feb fyller kæra mor
the big 50! Då blir det nog bara att spendera tiden på hemsøn, måste ju hjælpa till med mat och allt sånt + (att æta den), træffa slækt och vænner till familjen! Pappa fyller ju år han med, två dagar sefter mamma så vi får fira honom med! Ska bli mysigt, ser jag mycket fram emot!


Det blir en del att stå i, men så roligt!
Och inte att førglømma så kanske det blir att jag føljer med til Åre till helgen, vem vet! ;)

PUSS, A
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med VEM ska du åka till Åre? :P Och varför varför varför är inte JAG med på din att-göra-lista? Jag räknar med riklig kompensation när du återvänder till Moder Svea älskling!;)

2009-01-27 @ 21:54:42
Postat av: Linnea

Och jag är inte heller med, trots att jag också fyller "jämt"! haha

2009-01-28 @ 19:47:06
Postat av: Anna

Förlåt hjärtat! Du vet att jag räknar med dig egentligen!

2009-01-28 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0