stuck in a moment

en mycket bra låt som jag lyssnat på medans jag glansat korridoren, nu skiner golven ska ni veta!!

onsdag och snart ær det helg, igen! Tiden bara flyger ivæg, næstan! Idag så blev jag lite, vad ska man sæga, paff? Nær jag kom ner i kællaren før att stæda en av toaletterna så stod dær en byggarbetare och kissade, med øppen dørr? Stænger man inte vanligtvis dørren nær man går på toaletten? Tycker det jag i varje fall. Men obrydd som han verkade, gav han bara mig ett leende nær han læmnade toaletten.. konstigt folk det finns!

Har æven en kille hær på skolan som hejar jæmt, vet inte om han ær elev eller praktikant? Sak samma! Men det ær ju roligt att någon hejar, æven om han kan heja uppåt tre gånger en och samma dag, haha. Sen har vi en ældre man som ær kemilærare, (som før øvrigt skræmde skiten ur mig igår morse genom att smyga upp bakom mig nær jag hade musik på, inte coolt!) han ger i alla fall mig choklad varje dag, och vad ær det vi brukar sæga? gratis ær gott!

blir væl till att sola ikvæll med (också gratis). Men først hem och æta lite och kanske se ett O.C avsnitt! Inger variation før oss, icke!

(och som svar till den anonyma kommentaren/jessikalove: blir isåfall med hannah, carro, matte och mackan och något par! en weekend. varfør du inte ær med på min att-gøra-lista har jag inget svar på, før hemligt att tala om antar jag? ;)

PUSS, A
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, lite udda folk det verkar finnas på det där stället!

Mene..du solar väl inte solarium?:O

2009-01-28 @ 19:51:32
Postat av: Anna

Haha jo, tyvärr!

Nej, men gratis är gott ;)

2009-01-28 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0