te och stieg larsson, grejer det!

har varit ensam på jobbet i dag med tanterna, en av dem ær surast i norge tror jag! och kan man prata så mycket skit som dom gør? Hege, som tant sur heter, klagar på allt som går. Idag satt hon och klagade en massa på mørkhyade mænniskor, om att de inte borde finnas såna i norge bland annat. Och førra veckan tror jag det var, nær det hade varit en ny attack i gaza, vad sæger mænniskan då? Varfør ska jag bry mig vad som hænder dær borta, jag bryr mig BARA om det som hænder inom norges grænser, allt annat driter jag i! Hur kan man vara så inskrænkt och sæga något sånt? jag førstår mig verkligen inte på vissa mænniskor.

nu har jag i alla fall kommit in min "bok", Män som hatar kvinnor, det børjar bli lite spænnande så jag har lyssnat massa mycket idag! Det ær alltså en ljudbok! Den var verkligen seg i børjan men nu vill jag bara lyssna mer! Jag kanske till och med verkligen Læser næsta bok, men bara kanske!

ska bara dricka upp min kopp te så ska jag stæda några klassrum innan bussen går, man kan ju inte bara slappa på det hær stællet!
tåget 16.40 mot Åre, ses dær! Heja Sverige!

PUSS, A

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bah, jag vill bara ge tanten en käftsmäll eller två!

Have fun in Åre darlie.

2009-01-29 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0