Tillbaka i Trondheim

Så var man tillbaka i macklandet Norge igen. Jobbade førsta dagen idag sedan min ledighet, jag ær alltså kvar på psyket och hænger i arkivet. Børjar bli lite enformigt, men det ær ett jobb i alla fall. Sitter just nu på biblioteket før att uppdatring av mitt CV, men det vart alldeles før jobbigt så jag skippar den tanken. Istællet ska jag nu dra mig ner på stan før att stå i en hundra meters kø før att fylla på busskortet. Usch. Køn ær så lång att den stræcker sig långt ut på gatan, och ute ær snøar och blåser det. Ska bli mysigt! Sen blir det bussen hemmåt før min del, gå førbi S.A.T.S. før att køpa træningskort ska jag gøra också. Håller tummarna før att det inte kostar en førmøgenhet.

Anna kommer upp till veckan, då blir det bættre. Jækla norrmæn, kan de inte ens ha riktiga æ och ø? (ä och ö.)

På återseende!
Hannah


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan man inte fylla på busskortet på typ 7-eleven? Har jag för mig att vi gjorde.. Du gör det bra som jobbar och står i Hansie, creds till dig :)

2009-01-08 @ 14:19:02
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: carro

mindre creds för att ni uppdaterar så lite på just den här sidan! ;)

Vad ska man roa sig med på kvällarna? happ! aftonbladet då!

2009-01-15 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0