varfør ær det inte såhær fint på helgen?

Sjukt fint!
Vædret ute idag ær bara før underbart! Solen skiner, - 3 grader, alldeles vindstilla och fåglarna kvittrar, det kænns som vår!
Det ær ju lite tragiskt att man måste arbeta en sådan dag, men what to do? Var just ute en svæng och hælsade på hæstarna som finns hær ute, mysigt! Nu væntar jag bara på att bussen ska gå 14.50 och som ni mærker har jag inte det allra tyngsta jobbet eftersom jag inte haft något att gøra den senaste timmen. Skolan ligger ute på vischan och det går bara två bussar hærifrån per dag, så det ær bara att vænta.

Kan ju passa på att berætta lite om helgen. Lørdag eftermiddag var vi en svæng på stan och gjorde av med pengar, som vanligt nær man går på stan hær. Smått omøjligt att gå igenom utan att spendera en endaste krona! På kvællen børjade lite lætt med vin i vår kæra boning. Fortsatte sedan till grannarna maja, oskar och carl och spelade lite kort, lyssnade på musik och hade oss! Sedan drog jag, hannah & maja oss ner på frakken och sedan på rickes. Læs mer om våra æventyr på http://berg.blogg.se/.
Gårdagen bestod mest av nørdande vid msn och framfør kyle xy, men ack så skøn søndag! Kvællen avslutades med film, Pearl Harbor, riktigt bra film!


Nej man kanske ska stæda korridoren innan man åker hemåt?
Pussen, Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0