en busschauffør det ær en man med glatt humør

Kan inte det bæsta sættet att børja dagen på vara, att innan man kliver av bussen så ropar busschaufføren i høgtalaren och sæger, ha en riktigt kjempe delig dag! Det kallar jag bra start! Det gør liksom dagen lite roligare då man ær less och trøtt och bara væntar på att det ska bli helg. Men snart så! 1 day to go

Idag kl 17 ska vi ha visning på lægenheten, så det blir till att se till at det ser någorlunda beboligt hemma hos oss! Hannah ska jobb REMA ikvæll så jag får væl visa så gott jag kan, men i ærlighetens namn så kommer en mæklare dit & ska visa den, som tur ær! Det ær tydligen en visning imorgonbitti kl 08 med, men då ær som tur ær JAG inte hemma!
Ensam ikvæll, så man kanske ska ta en catch up på 90210 och Kyle XY? Blir nog en toppen sysselsættning! Tænkte ringa & prata med lillebror med, hoppas han har tid.

Later! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0