Endast - 75 kr!

Just nyäten! Räkor blev det idag, gött! Pratar med min bror på msn via videosamtal, så roligt!
Var en sväng på stan och inhandlade ett par mjukisbyxor idag! Endast - 75 kr! Så jag var bara tvungen! Glömde ju mina när vi var i Åre så jag har bara saras lånade mjukisar för tillfället ;) Men nu har jag ju ett par egna! Jättesköna & mjuka grå byxor! Hannah har varit iväg och jobbat på REMA ikväll, beräknas nog komma hem alldeles strax! Så det lär bli film sen, kanske nyckeln till frihet?


Nu ska jag hämta tvätten och hänga den!
Puss hej ses! A


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har ju ett sparkonto hemma, men inte på det norska! :-P

2009-03-14 @ 18:24:23
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0