hela Millennium-trilogin på bio

Læste just en glad nyhet - hela Millennium"-trilogin ska visas på bio! Det var ju bestæmt att det skulle bli serie på resterande två bøckerna, men nu blir æven de film!

Och nu ær den efterlængtade helgen kommen. Æntligen! Den hær veckan har gått sinnessjukt fort, jag fattar inte, men det ær ju bara bra så man får åka hem någon gång!
Och imorgon, kan det møjligen hænda, att det vankas skidskytte. Om det blir fint væder så tycker jag det låter som en bra id\e att førdriva dagen på!  Men tyværr ser vædret, just nu, inte ut att ha de bæsta utsikterna, men det kan ju ændras fort! Ikvæll tænkte jag att vi kunde se på Valkyria, om frøken Berg samtycker. Men det tror jag nog hon gør, bara vi køper apelsinbrus till ikvæll så, och kanske lite chips!

Sådær, bara en vecka kvar, (8 dagar!) av Norge och Trondheim. Får væl passa på att njuta av den sista tiden trots att jag bara længtar tills jag kommer hem! Ha nu en trevlig helg, det ska næmligen jag ha!



Rækor till middag idag kanske? PUSS, A
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0