minnen av aprilhimlen

Goddag! Gick och sov tidigt igår, kvart över tio vilket är tidigt gällande mig. Vaknade vid 02.15 av någon kröp ner i sängen och la sig, vilken nattsuddare må jag säga. 

Nu är jag hemma efter en otroligt slitsam dag, två timmars arbete tär verkligen på en! Den egentliga anledningen för att det vart en så kort dag var för att det endast går två bussar om dagen från mitt jobb. En klockan 11.15 och den andra och sista, 14.50. Och efterssom skatteetaten stänger klockan tre så var jag bara tvungen att ta 11.15 bussen, stackars mig. Var där och kollade upp om man behöver adressändra så att deklarationen kommer hem till Sverige, vill ju inte gå miste om skatteåterbäringen genom att få papperen skickad till vår norska adress. Men förhoppnigsvis hinner vi få dem innan vi åker hem så då behöver vi inte eftersända posten! Bra!
Just sett andra avenyn, och där händer det i ärlighetens namn inte mycket nytt för tillfället. Det är bara samma gamla saker som dras upp på nytt, så nu får det bli skärpning och hända något spännande! Annars tror jag vi lägger vi ner..
 
Verkligen typiskt aprilväder ute idag - ni vet vad jag menar! Soligt ena sekunde, i nästa regnar det, sol igen och helt plötsligt yrar snön omkring.. uscha!
Justja, grattis markus på 20 -årsdagen. Äntligen får du gå på systemet själv!

PUSS, A
11 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0