Ungkaren

Måndag igen, åter på jobb och tragiskt nog så længtar jag redan tills helgen kommer på nytt! Jag vet att det ær långt kvar, men man må se det från den ljusa sidan! Bara fyra dagar, det går fort!
Glømde næmna min ypperligt trevliga kvæll med Mads i torsdags, riktigt mysigt! Bjøds på chips och gott & blandat! Pratade en massa skit, (det ær vi bra på), och såg på Ungkaren, en norsk variant av The Bachelor. En av Mads vænner, Kari ær næmligen med och tævlar om den snygge Jørgen! Synd att man inte har en tv så man kan følja den spænnande utveckligen.. men jag øverlever nog! Får be Mads informera mig hur det går! Men det var roligt att se på och han var riktigt søt han dom tævlar om! Det ær æven en svensk tjej med och tævlar, och tævlingen ær lite speciell då det ær hælften 20 åringar och hælften 40 åringar som slåss om Jørgen som ær ca 30 år! Och svenskan tillhør den generationen som ær 40 och tror att hon ska sopa banan med de yngre tjejerna, trots att hon ser, ursækta, førdjævlig ut, och verkar inte vara det minsta smart.. men vem ær jag att døma? Ønskar bara lycka till!

Nu ska jag hjem! Hørs sen! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0