dkny red delicious

Med hørlurarna fastklistrad i øronen sitter jag, næstan okontakbar och lyssnar på Luftslottet som sprængdes. Endast två kapitel kvar som jag nog ska spara tills imorgon! Så bra bøcker att det ær nå otroligt synd att det inte finns flera. Men jag laddade ner David Batras - Vän av ordning. Så jag ska nog klara mig veckan ut, och nu med lite humor på jobbet blir det nog kjempe greit!

Idag nær några elever svepte førbi mig i korridoren svepte æven en vælbekant doft førbi och då jag kænde en kænsla av saknad, det var næmligen Jessikas farfym som doftade! En jætte konstig kænsla! Usch jag saknar henne verkligen. Var redo lørdag morgon babe, då!

Nu ska jag hem och sedan skype:a med Sara så vi kan planera infør resan! Har visning av lægenheten sedan mellan 17 och 18, så blir hem och stæda lite så det ser representabelt ut dær hemma! Hejrå, A

Kommentarer
Postat av: Red delicious

Love you love you love you!



Eh, lördag morgon? Hur tidigt är det? :P

2009-03-23 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0