vår

I dag är det verkligen hur fint vårväder som helst! Nästan så att jag inte vill åka hem bara pga vädret, men okej, jag vill hem! Men jag kommer verkligen sakna våren nu när man har fått smaka på det goda! Tur att man får komma bort till värmen snart då. Bara ett litet tag kvar nu!
Slutat tidigt idag (så skönt!). Hannah och jag ska nämligen göra några ärenden på stan. Vi tänkte säga hejdå till de bemanningsföretag vi har jobbat på och börjar med att avverka Kelly och sedan blir det en sväng på byn, en sista gång, måste ju säga hejdå till Trondheim med! Sedan blir det middag på Solsidan i det vackra vädret, utomhus! Ska bli så mysigt och framför allt gott att unna sig en middag ute nu när vi snart, väldigt snart, har klarat av 6 månader här borta!

Ha en solig dag, puss! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0